O mnie

Moje zdjęcie

Dziergam szydełkiem i na drutach, plotę bransoletki i inną biżuterię, haftuję i ciągle mi mało :)
W mniejszych ilościach piszę opowiadania, fotografuję. Kocham czytać.
Moim odwiecznym problemem jest wybór, co aktualnie robić.
Prywatnie Żona swojego Męża, Mama Synka i Córci :*

środa, 19 kwietnia 2017

Pisanki na piku

Co prawda Wielkanoc już za nami, ale z braku czasu wielkanocne pisanki pokazuję Wam dopiero dzisiaj.

Ci, którzy śledzą bloga od dłuższego czasu pewnie pamiętają, że w zeszłym roku z tego samego wzoru powstały maleńkie serwetki, które wraz z czapeczkami na jajka przekazałam na kiermasz w przedszkolu syna.

W tym roku postanowiłam usztywnić je "na sztywno", a potem klejem na gorąco przykleiłam do... patyczków do szaszłyków :-D . Jeszcze potem tylko kokardka z wstążeczki i gotowe :-)

Co do spraw technicznych...
Biały środek to kordonek Snow White, kolorowa otoczka to standardowo Kaja. Szydełko 1,25 mm Clover Soft Touch.
Usztywniłam przez namoczenie jajek w Łudze (samej, niczym jej nie rozcieńczałam), potem wyprasowałam przez bawełnianą szmatkę i zostawiłam do wyschnięcia

Dwie pisanki powędrowały do mojej Mamy (żółta i cieniowana zielona), pozostałe cztery zostały u mnie.

Pozdrawiam Wam serdecznie i ślę dużo ciepła, bo u mniemnie za oknem w chwili obecnej jest... śnieg :-\










4 komentarze:

  1. Ślicznie pisaneczki Ci wyszły:) Pomysłowe jest wrzucenie ich na patyczki. Sama zrobiłam z tego wzoru zawieszki. Bardzo fajny jest ten schemat na jajka, i pewnie na przyszły rok też jakieś ozdoby porobię:)
    Co do śniegu, to u mnie padał wczoraj rano, ale na szczęście po kilku godzinach nie było po nim śladu. Choć nadal jest bardzo zimno:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziekuje :-)
      Przyznam, że miałam też później pomysł na zawieszkę do okna z kilku połączonych jajek, ale brakło mi czasu... może za rok ;-)
      Ale na pewno jeszcze nie raz wykorzystam pomysł z patyczkami :-D
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. Ja to sumie jeszcze myślałam, by z tego wzoru zrobić podkładki pod kubki. Tylko muszę jakiś fajny kordonek kupić, bo z tym u mnie posłucha...

      Usuń